Wieloletnie doświadczenie w branży horeca skłoniło mnie do tego, by podzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem tworząc autorskie szkolenia i warsztaty (online) oraz sesje doradcze.

Profesja coacha oraz wieloletnie zarządzanie ludźmi to atut, który wykorzystuję podczas sesji online, rozwijając managerów, czy pracowników.

  1. SZKOLENIA I WARSZTATY ONLINE

Dlaczego szkolenia i warsztaty? Dają dawkę teoretycznej jak i praktycznej wiedzy, uczą, rozwijają i wskazują dobrą drogę do osiągnięcia celu. Kiedyś ja byłam uczestnikiem wielu szkoleń i umiejętności, które zdobyłam przyczyniły się do tego, że mogłam współtworzyć lepszy świat. Teraz poprzez naukę innych chcę dalej kontynuować tę misję. Szkolenia i warsztaty, które proponuję są przede wszystkim dostosowane do potrzeb klienta, czyli Twoich.

Jakie tematy są mi bliskie, jakimi zagadnieniami chciałabym się podzielić z Tobą?

  1. Profesjonalna obsługa klienta indywidualnego i biznesowego.
  2. Standardy –  tworzenie, wdrożenie w organizacji.
  3. Przygotowanie ofert sprzedażowych w oparciu o potrzeby klienta.
  4. Komunikacja z klientem, jaka powinna być?
  5. Sytuacje trudne, jak je rozwiązywać?
  6. Jak rozmawiać z trudnym klientem?
  7. Jak planować sprzedaż?
  8. Jak odpowiadać na opinie w Internecie?
  9. Jak zatrzymać klienta?
  10. Kim jest stały klient?
  11. Sprzedaż usług, jak ją zwiększyć?
  12. Pracownik – jak budować aktywne zespoły sprzedażowe?
  13. Komunikacja w firmie pomiędzy pracownikami.
  14. Rekrutacja, kto pasuje do naszego zespołu?
  15. Tu zostawiam miejsce na Twój temat: ……………………………………………………..

Do kogo skierowane są szkolenia i warsztaty? Każdy coś sprzedaje, choćby wiedzę, doświadczenie, poglądy, opinie i każdy codziennie komunikuje się z innymi osobami (czy to są klienci, czy potencjalni klienci, czy inne osoby). W każdym miejscu, w Twojej firmie odbywa się sprzedaż i obsługa klienta. Jeżeli jesteś właścicielem, managerem, recepcjonistą, sprzedawcą, marketingowcem, księgową, mamą…, prowadzisz swój biznes to z pewnością sprzedaż i obsługa klienta są dla Ciebie najważniejsze i właśnie te szkolenia są dla Ciebie.

Jak są prowadzone?

W dobie koronawirusa proponuję spotkania online.

  • Otrzymasz materiały szkoleniowe
  • Będzie też aktywnie – scenki, zadania do wykonania online
  • Opowiem ciekawe historie z życia wzięte
  • Zagramy w gry szkoleniowe online

2. SESJE MANAGERSKIE

Jako wieloletni manager zarządzający grupą ludzi proponuję sesje managerskie, podczas których skupimy się na wyzwaniach przed jakimi stoi współczesny manager, osobistymi i firmowymi.

Popracujemy nad samorozwojem i trudnościami wynikającymi z zajmowanego stanowiska i pełnionych ról.

Sesje online trwają do 60 min.

3. DORADZTWO

Proponuje również sesje doradcze z tematyki hotelarstwa, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta przed i po sprzedażowej, pozyskiwania pracowników, rozwiązywania sytuacji trudnych.

Sesja doradcza online trwa do 60 min.

Jeżeli jesteś tutaj nadal i interesuje Ciebie moja oferta, proszę o kontakt.