Dzień dobry, mam na imię Anka. Jestem kobietą z wieloma pasjami i zajęciami. Uwielbiam zdobywać nową wiedzę i doskonalić swoje umiejętności w wielu dziadzinach związanych z ludzkim samorozwojem, psychologią marketingu, sprzedażą.
Posiadam 15 letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, beauty and spa, które zdobywałam w hotelach 4 i 5 gwiazdkowych znanych w Polsce i na świecie. Rozpoczynałam swoją pracę od stanowiska recepcjonistki i po kolei zdobywałam doświadczenie na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży i marketingu, kierowałam działem sprzedaży i marketingu, by w końcu poczuć jak to jest prowadzić hotel będąc zastępcą dyrektora. Następnie swoje doświadczenie wzbogacałam będąc dyrektorem hotelu czterogwiazdkowego oraz managerem kliniki urody.
Ogromną wiedzę i doświadczenie wykorzystuję realizując swoją pasję doradcy biznesowego, coacha. Uwielbiam kontakt z ludźmi. Moja komunikatywność pozwala mi w łatwy sposób przekazywać swoją wiedzę, wykorzystywać mnóstwo pomysłów, stosować sprawdzone sposoby działania w sytuacjach trudnych, realizować przez to misję pomagania i rozwijania innych.
Hotele, w których pracowałam zdobyły wiele nagród i są znane w kraju i zagranicą z wysokiego standardu i jakości usług. Jestem dumna, że mogłam uczestniczyć w procesie tworzenia tych miejsc.
Doświadczenie, które zdobyłam jest bezcenne i chciałabym się nim z Tobą podzielić, by ulepszać i udoskonalić Twój biznes, rozwinąć Ciebie i Twój zespół.
Dostarczę Tobie wiele praktycznych wskazówek, które są sprawdzone i przetestowane. Mam w głowie tysiące historii, które chciałabym Tobie opowiedzieć, bo często jest tak, że historia lubi się powtarzać…i warto słuchać opowieści. To jak podróż do wielu miejsc, a wiadomo, że podróże kształcą, ubogacają, rozwijają.
Jak wygląda praca ze mną?
Przygotowuję indywidualną ofertę dostosowaną do potrzeb klienta.
Pracuję online i może się to odbywać w następujących wariantach:
- managerskie szkolenia online (praca indywidualna z managerem)
- sesje doradcze
- sesje szkoleniowe dla pracowników (indywidualne lub grupowe)
- szkolenia tematyczne online (indywidualne lub grupowe)
Certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Akademia managera
- Zarządzanie emocjami i stresem oraz rozwiązywanie sytuacji trudnych w pracy managera i lidera
- Sprzedaż przez telefon
- Wyjątkowe miejsce – wyjątkowi pracownicy – cykl szkoleń dla Hotelu SPA Dr Irena Eris
- TRAIN THE TRAINERS – coaching postaw, jak szkolić z zakresu organizacji i techniki pracy oraz standardów sieci
- Techniki marketingowe
- Zarządzanie sprzedażą oraz marketingiem
- Prezentacja i autoprezentacja
- Zarządzanie czasem (sobą w czasie)
- Rozwój kompetencji kierowniczych liderów zespołów
- Techniki sprzedaży – Revenue Managment
- Zarządzanie zespołem oraz motywacja – manage the standards
- Zintegrowany rozwój kompetencji osobistych pracowników – jakość, standardy SPA, komunikacja między działami w Hotelu
- Rekrutacja zwiększająca efektywność firmy
- Savoir Vivre w Biznesie
- Bezpośrednia Obsługa Klienta – sytuacje nietypowe a postawa
pro kliencka - Zarządzanie sprzedażą oraz marketingiem FK Consulting
- Rekrutacja zwiększająca efektywność firmy
- Negocjacje handlowe
- Skuteczne podejmowanie decyzji




























