Dzień dobry, mam na imię Anka. Jestem kobietą z wieloma pasjami i zajęciami. Uwielbiam zdobywać nową wiedzę i doskonalić swoje umiejętności w wielu dziadzinach związanych z ludzkim samorozwojem, psychologią marketingu, sprzedażą.

Posiadam 15 letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, beauty and spa, które zdobywałam w hotelach 4 i 5 gwiazdkowych znanych w Polsce i na świecie. Rozpoczynałam swoją pracę od stanowiska recepcjonistki i po kolei zdobywałam doświadczenie na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży i marketingu, kierowałam działem sprzedaży i marketingu, by w końcu poczuć jak to jest prowadzić hotel będąc zastępcą dyrektora. Następnie swoje doświadczenie wzbogacałam będąc dyrektorem hotelu czterogwiazdkowego oraz managerem kliniki urody.

Ogromną wiedzę i doświadczenie wykorzystuję realizując swoją pasję doradcy biznesowego, coacha. Uwielbiam kontakt z ludźmi. Moja komunikatywność pozwala mi w łatwy sposób przekazywać swoją wiedzę, wykorzystywać mnóstwo pomysłów, stosować sprawdzone sposoby działania w sytuacjach trudnych, realizować przez to misję pomagania i rozwijania innych.  

Hotele, w których pracowałam zdobyły wiele nagród i są znane w kraju i zagranicą z wysokiego standardu i jakości usług. Jestem dumna, że mogłam uczestniczyć w procesie tworzenia tych miejsc.

Doświadczenie, które zdobyłam jest bezcenne i chciałabym się nim z Tobą podzielić, by ulepszać i udoskonalić Twój biznes, rozwinąć Ciebie i Twój zespół.

Dostarczę Tobie wiele praktycznych wskazówek, które są sprawdzone i przetestowane. Mam w głowie tysiące historii, które chciałabym Tobie opowiedzieć, bo często jest tak, że historia lubi się powtarzać…i warto słuchać opowieści. To jak podróż do wielu miejsc, a wiadomo, że podróże kształcą, ubogacają, rozwijają.

Jak wygląda praca ze mną?

Przygotowuję indywidualną ofertę dostosowaną do potrzeb klienta.

Pracuję online i może się to odbywać w następujących wariantach:

  • managerskie szkolenia online (praca indywidualna z managerem)
  • sesje doradcze
  • sesje szkoleniowe dla pracowników (indywidualne lub grupowe)
  • szkolenia tematyczne online (indywidualne lub grupowe)

Certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach.

  • Akademia managera
  • Zarządzanie emocjami i stresem oraz rozwiązywanie sytuacji trudnych w pracy managera i lidera
  • Sprzedaż przez telefon
  • Wyjątkowe miejsce – wyjątkowi pracownicy – cykl szkoleń dla Hotelu SPA Dr Irena Eris
  • TRAIN THE TRAINERS – coaching postaw, jak szkolić z zakresu organizacji i techniki pracy oraz standardów sieci
  • Techniki marketingowe
  • Zarządzanie sprzedażą oraz marketingiem
  • Prezentacja i autoprezentacja
  • Zarządzanie czasem (sobą w czasie)
  • Rozwój kompetencji kierowniczych liderów zespołów
  • Techniki sprzedaży – Revenue Managment
  • Zarządzanie zespołem oraz motywacja – manage the standards
  • Zintegrowany rozwój kompetencji osobistych pracowników – jakość, standardy SPA, komunikacja między działami w Hotelu
  • Rekrutacja zwiększająca efektywność firmy
  • Savoir Vivre w Biznesie
  • Bezpośrednia Obsługa Klienta – sytuacje nietypowe a postawa
    pro kliencka
  • Zarządzanie sprzedażą oraz marketingiem FK Consulting
  • Rekrutacja zwiększająca efektywność firmy
  • Negocjacje handlowe
  • Skuteczne podejmowanie decyzji